Wednesday, July 13, 2011

Dulu aku juga begitu

Syukur , alhamdulillah kerana Allah masih ,membenarkan aku berada di atas muka buminya..kalau disingkap kisah silam terasa benar kejahilan aku tentang agama dan soal kehidupan. ...tapi aku tetap merasakan diriku hebat dan bijak berhujah dengan menggunakan akal fikiran yang dangkal ini...
     aku rasa cukup hebat apabila aku kononnya berjaya mematahkan hujah ustaz zulkifli abu dengan fakta dangkal dan mengikut logik sahaja..aku rasa aku dah cukup hebat ketika itu...

4 comments:

  1. Bang Aji, kekadang apabila kita merasakan kita lebih hebat dan pandai, tanpa kita sedari kita sudah termasuk dalam kumpulan manusia riak.

    Hanya kita sahaja yang betul, orang lain semuanya salah, apatah lagi jika yang bercakap itu kelulusannya jauh lebih rendah daripada kita.

    Moga Allah jauhkan kita daripada sifat mazmumah..

    ReplyDelete
  2. Bang Aji...cuba semak comment tebuan terdulu...nampak pelik tu....comment post jam 7:11 am sedangkan bang aji post jam 12;18AM....TU LA JADINYA....sapa suruh boh tajuk dulu, lama tu baru edit isi pulak...dah terkena aku.

    ReplyDelete
  3. agaknya jam abang aji yang tak betul tu

    ReplyDelete