Sunday, November 29, 2009

selamat hari raya qurban






tahun di beraya kat sg air tawar. buat kenduri akikah untuk anak bongsuku..norhamizah..(eh, bongsu ke?) jadi sempena raya qurban ni aku tumpang sekaki untuk buat akikah.. malamnya buat kenduri jemput orang-orang kampung marhaban di rumah abang iparku... pergh letih le juga.. tapi bukannya aku pun tetapi sedara-sedara dan anak-anak saudaraku.. terima kasih semua kerana bekerja keras dan bekerja lembut( he..hehehe istilah baru ni). walau apa pun aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat sepanjang proses untuk membuat kenduri tu..terima kasih abang pai dan kak ana yang jadi tuan rumah.
terima kasih ibu mertua ku... penat jaga cucu, jaga menantu (bukan hantu).terima kasih .terima kasih sekali lagi...kesian kat tukang masak... tak jemu-jemu masak.. sampai hangit-hangit kacang hijau.
nasi kerabu pulak tu sedap, kalau ada kelapangan boleh buat lagi.. hehehe.
bersambung...

4 comments:

  1. salam man,
    aku mana ade ladang sawit, jangankan ladang pokok sawit sebatang pun tak ade

    ReplyDelete
  2. takpa,janji hang pakai minyak sawit udahla no.....

    ReplyDelete
  3. salam man,
    haah, aku hanya pakai minyak sawit aje...so tak kaye le aku ni

    ReplyDelete